diumenge, 12 d’abril del 2009

Blocs a l'atzar

A vegades ,quan tinc dubtes de si una paraula o expressió pot ser correcte, l'escric en el google a veure què passa. No em sol fallar i, a vegades, em dona sorpreses. Avui n'he tingut una quan he buscat una paraula que a vegades faig servir quan parlo amb la meva gossa, la Chiara. "A l'ensems", aquest és el mot en qüestió, m'ha portat, com a primera entrada del google al bloc de la Rosa Peroy, una dona nascuda a Lleida i que, segons ella, està ubicada al seu Afganistan particular. És divertit el bloc, la noia té gràcia quan escriu, l'entrada " l'ensems" m'ha portat a un escrit que va publicar el setembre de l'any passat en el que explica la seva peripècia amb uns mossos a la carretera.
Ho seguiré fent de tant en tant de buscar blocs a l'atzar i,quan en trobi un de bo, l'incorporaré.