diumenge, 7 de novembre del 2010

Entrada sene títol

En Serrat va escriure una cançó en la que explica que vol fer una cançò per al seu amor i no s'en surt i es distreu amb qualsevol cosa. No és que sigui aquest el meu cas avui. Jo el que vull fer és una entrada al bloc, mantenir-lo al dia, respectar el compromís que vaig prendre amb mi mateix de fer una entrada a la setmana com a mínim. La semblança amb la cançó d'en Serrat és que jo m'he posat davant de l'ordinador sense tenir pensat cap tema. I ara de que parlo? Perquè d'aquí en sortirà alguna cosa o altra, segur. Podria parlar d'un tema personal que aquests dies em té preocupat, però penso que és millor mantenir-lo en l'espai privat. Del Papa? No m'interessa massa. Ni m'agrada ni em desagrada que vingui a Barcelona, m'és ben igual. De política? Això sí que m'agrada però avui no en tinc ganes. I això sí que donaria per escriure estona. De mica en mica la entrada va prenent cos, com el sonet d'en Lope de Vega. Ja està, és tard i tinc son. Entrada feta.

2 comentaris:

Manel Roqueta. ha dit...

Piccola puntualització: hi ha un element en la visita papal que sí que m'agrada i és la gran difusió mediàtica que tindrà la cosa i, de retruc, la promoció mundial de Barcelona. Quan escric aquest comentari s'està celebrant la missa a la Sagrada Família i les imatges són espectaculars, fantàstiques. Tinc ganes d'anar a veure-la algun dia.

Pep ha dit...

A mi, personalment tampoc m'interessa l'arribada del Papa, però també he pensat que és una bona imatge per Barcelona, i també com tu, he pensat anar a veure la Sagrada Família un altre cop.
Per cert, com espectacle de música i fotografia, excel·lent.
Per cert, ves pensant un tema per la setmana.
Sort..