divendres, 28 de gener del 2011

Farem un bon resultat

Que en Solà es torni a presentar no és cap sorpresa, ja fa temps que veig detalls que m'ho fan pensar. El que em fa gràcia de la notícia és quan l'alcalde valora la possibilitat de fer majoria absoluta. No sé si té alguna enquesta o què és el que li fa pensar que la pot aconseguir, els seus motius tindrà. Siguin quins siguin no els comparteixo. Estic segur que CIU es quedarà molt lluny de la majoria absoluta. Potser guanyaran les eleccions, però estic segur que la única manera que tindran de governar serà pactant amb algú. De la mateixa manera penso que nosaltres farem un bon resultat, penso que millorarem molt els tres regidors que vam tenir ara fa quatre anys. I jo sí que tinc arguments per dir-ho. L'agrupació ha treballat durant els quatre anys de legislatura, farem una bona llista, el programa tractarà de coses que afecten a la gent de Santa Coloma i farem una bona campanya. Sé que la meva ciutat no és un lloc on nosaltres tinguem fàcil fer bons resultats, però quan es treballa d'alguna o altre forma s'ha de notar. Sí, farem un bon resultat a les eleccions del mes de maig i crec que, amb una mica de sort, serem decisius a l'hora de formar govern a l'ajuntament de Santa Coloma.