dimarts, 1 de febrer del 2011

Bustiada

Avui he començat a passar el butlletí en que anunciem la meva candidatura a l'alcaldia de Santa Coloma. Ens hem repartit el poble i jo faig el sector del carrer de Prat, pla del cementiri, Verge Maria, carrer de Dalt i Puig Fortí. M'agrada repartir papers pel poble, malgrat que a vegades em fa mandra. Feia molts anys que no en passava i crec que és una de les coses maques que té la militància al partit. Veus gent, hi parles, t'adones de com estan els carrers, a vegades entrego el butlletí a mà. Militància en estat pur.
Per cert, la part alta del carrer del Prat, el meu, té unes voreres d'uns 50 centímetres i a la de l'esquerra  hi ha cinc pals de telèfons al mig que provoquen que sigui molt difícil passar-hi. I tot això tenint en compte que és un carrer que la gent l'utilitza com a sortida del poble cap a l'eix transversal. I fa anys que està així. Ho apuntem?