diumenge, 15 de maig del 2011

La campanya

Hem arribat a la meitat de la campanya, diumenge que ve és el dia de les eleccions. Reunions, passejades, entrevistes als mitjans de comunicació, un 59 segons, repartides de papers, parlar amb la gent, estar present a les xarxes socials són algunes de les activitats que omplen els dies de campanya. Encara queda l'acte central de demà dilluns, el debat del Punt, la xocolatada de divendres, alguna passejada més i altres coses que aniran sortint.
Tots ja comencem a parlar de quins poden ser els resultats, les travesses ja corren pel poble. Jo no m'atreveixo pas a assegurar-ne cap, però tinc algunes coses al cap que penso que  segurament passaran. Primer, ningú tindrà majoria suficient per a governar sol, som set candidatures i això dividirà el vot. Segon, nosaltres millorarem els resultats d'ara fa quatre anys, hi ha tota una sèrie de coses que m'ho fan pensar. Podria ser també que el PP no entrés ja que penso que en Casellas els farà mal i es repartiran el vot tradicional del PP. No tinc clar si la CUP entrarà, penso que sí, tindran el vot jove però no sé si en faran prou amb això. En fi, ja ho veurem, queda una setmana de campanya i encara hi ha molt per fer. A l'Agrupació hi ha molt bon ambient, la moral està molt alta i tots estem segurs que farem un bon resultat. A veure què passarà.