dijous, 23 d’octubre del 2008

Canvis

Ahir vaig canviar la plantilla. Aquesta m'agrada també ja que he pogut canviar el color de l'encapçalament. Tinc dubtes, jo sempre dubto, de si posar el meu nom com a títol del bloc pugui ser un tant presumptuós. Ja ho anirem veient, com que la cosa es pot anar canviant hi haurà temps per a tot. M'agradaria posar el castell a dalt, al costat del nom, però no me'n surto.
Val, no paro de provar plantilles.
Avui, dijous dia 23 d'octubre de l'any 2008, a tres quarts de sis i dos minuts de la tarda he fet la última renovació de la plantilla i em penso que podria ser la definitiva. He aconseguit que el castell estigués en el títol del bloc. A veure a veure si ara l'he trobat.
El fet de que el meu nom estigui a cavall del castell em dona la sensació de que m'estic contemplant la vida de Santa Coloma des de dalt. Interessant la imatge. A veure si al final em fotré de cap.