divendres, 4 de març del 2011

Any 1978, quins records!

Quina foto! Quins records! Aquesta és una imatge retallada d'un míting que vam fer l'any 1978 al Catalunya de Santa Coloma. Jo vaig parlar de política municipal i ja llavors es deia que jo seria l'alcalde de Santa Coloma. El fet és que després la feina no va deixar presentar-me com a candidat a l'alcaldia, vaig estar en el número cinc de la llista i no vaig entrar a l'ajuntament. Ara ja no hi són ni en Reventós ni en Lluch. Queda el record d'aquell dia tant maco en el que  vam anar a sopar tots plegats. Ara em presento a les eleccions com a cap de llista, trenta-dos anys després de les primeres eleccions. I ho faig amb la mateixa il·lusió que tenia llavors només que amb la experiència dels anys viscuts. Il·lusió passada pel filtre de l'experiència, un bon còctel que espero que em doni bons resultats. A la federació de Girona hi ha qui em diu que sóc com un nen. Doncs sí, tot em m'engresca, els fulls informatius, les fotos, els actes que preparem, la llista, el programa de govern. I aquest estat d'ànim el tenim tots a l'agrupació. Ja veureu com farem un bon resultat.