dissabte, 12 de març del 2011

Bloc amic

Et tinc una mica abandonat, bloc amic. Ja ho sé, alguna altra vegada ha passat, quan hi ha alguna cosa que em preocupa o em té molt ocupat tu en pagues les conseqüències. Vull que sàpigues que tinc motius per no cuidar-te més. Aquests són dies de molta feina a l'agrupació, les eleccions ja s'acosten i hi dedico moltes hores. Aquests dies estem acabant de confeccionar la llista, si tot va bé dijous que ve la presentaré a l'agrupació per votar-la. He fet una bona candidatura, farem molts vots, però porta molta feina i sempre has de posar enrere gent que podria anar perfectament a llocs de sortir. I això sap molt greu. Em penso que tothom ho ha entès però a mi m'hauria agradat poder acontentar a tothom. L'ambient a l'agrupació és fantàstic i hi ha moral de victòria.
Per un altre costat estic preparant la presentació de la candidatura que farem dissabte que ve. Segurament que en David em presentarà i després jo faré la presentació. Ho estic preparant a consciència, vull que tot surti bé. És un acte important i vull estar a l'alçada. Sortirà bé, segur. Espero que sabràs perdonar-me, bloc amic,si aquests dies no estic gaire per a tu.