dimecres, 28 de juliol del 2010

Llarga vida als toros

Espero que avui el Parlament doni el seu sí a la ILP sobre la abolició del toros a Catalunya. És una barbaritat fer patir així a un animal i penso que és bo que es prohibeixin les corridas de toros. No vull entrar en cap altre debat que no sigui el de la tortura que s'infligeix a la bèstia. Ni drets dels espectadors, ni debat identitari, ni indemnitzacions ni res, eliminar el patiment d'uns animals, aquest és l'únic argument que penso que val. Per tant, quan escric aquesta entrada encara no ha començat el ple del Parlament, espero que els diputats del PSC estiguin a la alçada de les circumstàncies i s'aprobi l'abolició.

2 comentaris:

Rosa Peroy ha dit...

D'acord en tot, Manel (inclús en no voler entrar en debats paral.lels). Chapeau.

Manel Roqueta. ha dit...

Al començament de fer de carnisser, tenia 14 anys, quina criatura!, una de les feines que fèiem amb el meu pare era sacrificar el bestiar a l'escorxador. Al cap d'uns anys ens ho feia una altra persona i vaig prometre que mai més mataria cap més animal, mal tingués d'anar a picar pedra. Per això, perquè m'ho vaig passar molt malament aquell temps, ara em fa tanta repugnància veure com maltracten a les bèsties. Estic molt content amb la prohibició.