dimecres, 30 de març del 2011

L'alcalde enfadat

Es veu que l'alcalde està enfadat amb mi pel fet d'haver dit en l'entrevista que em va fer El Punt  que l'oposició havia tingut raó en algun dels temes de l'ajuntament d'aquesta darrers quatre anys. En primer lloc, sempre he dit que no m'agrada l'estil de CPC, les seves maneres no m'agraden gens i això he tingut ocasió de dir-li a en Josep Ruiz, un dels impulsors de la candidatura. Les acusacions de corrupció que han llençat contra l'ajuntament sense arribar mai a concretar res em sembla una forma pèssima de fer política. Ara bé, en el tema de l'aigua tenen raó. És una bestiesa portar  l'aigua de la dessaladora de Blanes quan tenim la canonada del Pasteral a tocar Santa Coloma. CPC ho han plantejat malament donant la culpa a l'ajuntament de Santa Coloma quan la responsabilitat de decidir d'on vindrà l'aigua és de la Generalitat, però en el fons tenen raó: l'aigua és més lògic que vingui del Pasteral.
Tant greu és reconèixer que un grup que està a l'oposició té raó en algun tema? Ningú ho fa tot malament o tot bé. A mi ni l'alcalde ni ningú em farà renunciar dels meus principis. Més si tenim en compte que l'alcalde hi té un problema personal amb els creadors de CPC que són gent de CIU de tota la vida; de fet jo crec que eren o són el nucli dur de CIU a Santa Coloma. A mi els problemes que aquesta gent i l'alcalde puguin tenir no m'importen gens. Però gens.
Ara, el que em sobta és que l'alcalde recrimini a en Pere  per aquest tema i que quan  la gent de CPC ha llençat denúncies públiques de corrupció que l'afectaven a ell i a altres membres del consistori no hagi dit res. Perquè aquestes insinuacions mal intencionades acaben fent molt de mal i perjudiquen a tothom, a l'ajuntament sobre tot. Aquestes denúncies als diaris, al Ressò i als butlletins de CPC s'haurien d'haver contesta amb duresa i, si calia, portar-los davant del jutge. El que jo pugui dir al Punt té molt poca importància, les denúncies de corrupció infundades sí que en tenen.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé Manel, no pel fet d'estar a l'equip de govern o a l'oposició es fa tot bé o tot malament respectivament i és de gent responsable reconèixer-ho. Ciutadans en el tema de l'aigua tenen raó, en canvi la seva manera d'actuar, les seves acusacions falses i la seva actitud crispada durant aquests quatre anys han estat propis de gent rancorosa.

Anònim ha dit...

Em sembla que tens tota la raó, l'oposició també la pot encertar i és de persona honesta reconèixer-ho quan toca. Això només ho pot fer una persona amb les idees tan clares com tu, una persona que no està disposada a renunciar a expressar-ho públicament perquè presisament aquí és a on cau la teva força. Necessitem polítics com tu: ferms, honestos i lleials. Ànims pare!