dissabte, 7 de maig del 2011

Presentació del programa de govern

Ahir vam fer la presentació del programa de govern per a Santa Coloma a la biblioteca Joan Vinyoli. Va anar molt bé. Vam parlar en Julio, la Tresa i jo. La sala estava molt plena quan vam acabar molta gent ens va dir que ho havíem fet molt bé. Vàrem repartir els primers exemplars del programa i el vam explicar. Al final jo vaig fer una petita intervenció demanant el vot. Em vaig donar el gust de dir que l'Assumpció Cantalozella, que estava a la sala amb en Quim, havia sigut la millor candidata que havíem tingut mai. Penso fermament que és així. Bé, ja ha començat la campanya, hem d'explicar el programa, tenim quinze dies per endavant per aconseguir un bon resultat a les eleccions. Avui fem una passejada pels carrers, ara és qüestió de no parar.