dimarts, 14 de juny del 2011

Era d'esperar

Es feia difícil de creure quan en Ruiz va dir que es retiraria de la política, o quelcom així. Potser si el seu grup hagués governat ho hagués fet, però anant a l'oposició molt em penso, no em temo, que tenim Ruiz per estones. Bé, llibertat d'expressió, només faltaria. En l'article que avui publica el Diari de Girona fa  referència a coses que jo vaig dir durant la campanya electoral. Res a dir, ni jo mateix ho hauria  recordat amb tanta fidelitat. El perquè del resultat dels pactes ja ho he explicat en la darrera entrada del meu bloc. Per tant avui no hi faré cap més aclariment.
Ara bé, una altra cosa és començar altre cop a fer referències de presumpta corrupció amb temes immobiliaris. Fet molt suaument, això sí, sense perill de que algun jutge li pugui demanar explicacions del que diu. Però això fa molt de mal, no només als qui governem sinó a la mateixa institució i a tota la classe política en general. D'aquí venen els comentaris de "tots són iguals". Espero que les acusacions siguin tant poc concretes com aquesta vegada, perquè si algun dia m'acusa a mi de corrupció de forma concreta, immediatament ho haurà d'anar a explicar al jutge.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Manel:
He llegit la carta del diari d girona d aquest tal ruiz.
Pensaba que era un escrit amb un minim d interes o intel.ligencia....
Es la rabieta d un nen q veu als altres fer el que ell no pot.
Acusa als altre del que ell voldria fer.....Mala baba i no gaire res mes...Es pot prescindir tranquilament del que digui.

Anònim ha dit...

Quan he llegit la carta del Sr. Ruiz, he pensat:"Ja hi torna", però com molt bé dius tu: "Era d'esperar".
Tindrà feina en David Bogoñá si vol fer una oposició constructiva, tal com va dir en la presa de posició.
Crec que el que hem fet és el millor per a poder treballar per la governabilitat de Sta.Coloma.
Teresa

Anònim ha dit...

Manel:
Penso que no hem de perdre temps contestant els escrits d' aquest "senyor". Prou feina tenim per tirar endavant les regidories.
Si continua, tal com dius a l'escrit, ens trobarà als jutjats, amb premsa inclosa.
Pere