dilluns, 3 de novembre del 2008

El Per a Santa Coloma

Estic en un moment crític per lo que fa a la meva activitat política. Les coses fa temps que no acaben de rutllar prou bé i hi ha moments que m'estic plantejant deixar-ho córrer tot. A l'Agrupació tenim un problema amb el nostre full informatiu, el Per a Santa Coloma, del que en sóc un dels responsables. Fa mesos que per una cosa o altra no el publiquem i això m'està començant a emprenyar. Jo considero que és una eina indispensable per tal d'arribar bé amb els nostres missatges al poble i sense ell difícilment aconseguirem gaire res de bo.
Seguiré probant-ho uns dies més, però si a finals de novembre no me n'he sortit potser serà hora de deixar l'activitat al PSC. Em sabria molt de greu, però no dubtaré pas ni un moment a fer-ho si penso que estem treballant en males condicions.