divendres, 28 de gener del 2011

Comencem

Ja tenim el full informatiu en el que anunciem al poble la meva candidatura a l'alcaldia de Santa Coloma. Fa temps que vaig pensar com hauria de ser i ,quan l'he vist, no m'ha defraudat gens. La foto de portada, malgrat que ha sortit retallada, és molt bona, me la va fer la Núria al balcó de casa.
Bé, això ja ha començat, dimarts passat em van fer les fotos de campanya a la Federació, a Girona, i aquest cap de setmana passarem el full per tot Santa Coloma. Estem treballant a tota màquina en el programa i la llista i ja tenim força clar com ha de ser l'acte central de la campanya. A Girona ens han dit que anem molt avançats en la feina. És veritat, tot i així segurament  quan comenci la campanya el mes de maig encara hi haurà detalls que ens faran córrer.
Estic convençut que estem fent una bona feina, la llista serà bona i el programa tindrà consistència, proposarem coses importants. Estic segur que farem un bon resultat a les eleccions. A l'Agrupació hi ha il·lusió i ganes, estem molt units i això crea un ambient de treball molt bo. No tinc cap dubte que si som capaços de connectar amb el poble podrem liderar el canvi a l'ajuntament de Santa Coloma, que, per cert, li fa molta falta.