diumenge, 23 de gener del 2011

Pactes

La setmana que ve passarem per Santa Coloma el butlletí anunciant la meva candidatura a l'alcaldia però ja fa dies que corre pel poble que em presento i ahir ja em van fer "la pregunta". No és la primera persona que m'ho pregunta, ningú m'ha preguntat què farem, quin programa presentarem, sí que m'han preguntat qui estarà a la llista. Però es veu que l'important de veritat és amb qui pactarem. I no m'estranya. Fa quatre anys hi havia una possibilitat de canvi a l'ajuntament ja que CIU no tenia majoria per a governar i molta gent es va quedar  decepcionada quan ERC i PSC vam pactar amb CIU i vam fer que el seu candidat fos alcalde quatre anys. El pacte amb CPC era complicat ja que era un grup creat a partir d'una animadversió personal d'uns militants de CIU amb el seu alcalde. El fet és que aquest grup volia canviar en Solà per un altre candidat, no se'n van sortir i la seva reacció va ser muntar una llista d'independents.
Doncs bé, jo no vull que el tema de la campanya giri al voltant dels pactes sinó dels programes. Nosaltres estem treballant en el programa i jo penso que serà prou important el que proposarem al poble com perquè se'n parli i es discuteixi. Sé que el tema dels pactes sortirà i no el defugirem pas, però crec que és més decisiu el què es farà que no pas amb qui es farà.