dimarts, 15 de febrer del 2011

Comentaris

He demanat als companys de l'agrupació i a gent de molta confiança que qualsevol cosa que sentin a dir de mi me la diguin. Està clar que aquests dies s'està parlant de mi al poble, he sigut el primer candidat a alcalde que s'ha fet públic i la gent comenta coses. És bo saber el que la gent pensa per poder reaccionar a temps i , si cal, contestar si alguna cosa ens pot perjudicar. Ja m'han arribat algunes opinions, alguna d'elles divertida. Un botiguer del poble li va dir a en Pere que no sabia si jo seria un bon candidat ja que un dia va venir a comprar a casa i jo vaig sortir a despatxar-lo cantant. Un regidor de CIU també li va comentar a en Pere que jo estic encallat al 1979 fent referència al meu escrit de presentació del full informatiu en el que tan sols dic que a l'any 1979 em van demanar que em presentés. Ja fa temps una noia em va dir textualment quan jo li vaig dir que em presentava: "Ai que patiràs"! Un altre em va dir:" Ja saps on et fiques"? En aquest sentit m'ho han dit moltes vegades que de problemes no me'n faltaran. Tot això abans de començar la campanya. Ja n'aniré fent d'altres d'aquestes entrades ja que segurament alguns dels comentaris poden ser curiosos.