diumenge, 13 de febrer del 2011

La Clara

En Pere Cabarrocas, que va ser alcalde de Quart durant més de vint anys i que si tot va bé ho tornarà a ser aquest any, em va dir l'altre dia a la Federació mentre esperàvem amb en Pere entrevistar-nos amb en Quim Nadal, que el fet de ser candidat a l'alcaldia em comportaria moltes alegries. Doncs bé, l'altre dia en vaig tenir una al anar a demanar a una persona si volia venir a la llista amb mi. No li vaig ni tenir que demanar ja que només de entrar a casa seva ja em va dir que la Maria i la Tresa li ho havien demanat i ella va acceptar. L'emotiva abraçada i el parell de petons van sorgir de forma espontània. La Clara estarà a la meva llista i amb ella incorporem una persona molt estimada i coneguda  amb una llarga trajectòria d'activitats al poble. La Clara és una d'aquelles persones que donen prestigi a la llista. A part de la estimació personal que li tinc. El dia que vaig anar a casa seva a parlar amb ella vaig tornar cap a casa a dinar amb la sensació d'haver fet un pas important i amb l'alegria continguda de la feina ben feta. Farem un bon resultat a les eleccions. I no és tan sols un lema.